22 Kasım 2007 Perşembe

YORUM 10 - HİLAL KALENDEROĞLU

Merhaba...

Serap’çığım öncelikle ellerine, yüreğine ve emeğine sağlık demek istiyorum. Kitabını çok beğendim. Hikayedeki o tırmanış anları, okurken kişinin gerçekten kendisini kitabın içerisinde hissetmesini sağlıyor. Sanki kitaptaki her cümlede ben de oradaydım; Cemre Toprak’a “Yeter artık.” diye bağırırken, babasıyla kendi evine çıkma konusunda tartışırken, Sarp'la Kotyora’dayken, Toprak'la ilgili sandığı açıp acı hatıralarla yüzleşirken... Hep yanındaydım sanki Cemre’nin ve bir gölge gibi takip ediyordum yanından olayları. Ve de günlük gerçekten çok etkileyiciydi. ‘’ Ya kardeşlerim ya ben.‘’ Ne söylenir ki bu cümlenin üzerine. Daha fazla duygu fırtınası, ortada...

Yalnız kitabın sonucunu hiç böyle beklemiyordum, şimdi herşey muallakta kaldı. Cemre ve Sarp ne olacak? Anne ve baba şimdi nerede? Olaylar nasıl son buldu? Toprak nasıl vuruldu? Güçlü kadın Cemre şimdi nerede ve bundan sonra ne yapacak?

Ama tekrar sölüyorum güzel bir kitaptı...
Tebrikler.

Hilal KALENDEROĞLU

22.11.2007 15.53

Hiç yorum yok: