16 Kasım 2007 Cuma

YORUM 4 - KEMAL YENİLMEZ

Sevgili Serap,

Kitabını okudum. Çok etkilendim. Okudukça bütün yaşananlar , yaşadıklarınız ve de ağabeyinin yaşadıkları hep gözümün önünde canlandı.

Hatırlar mısın bilmiyorum. Sen o zamanlar çok küçüktün. Biz Engin ile üniversite sınavına girmek için (sene 1979) Ankara'ya oradan da Kırşehir'e gelmiştik. O gün sabah uyandığımızda her üçünüz de tepemizden inmemiştiniz. Hep beraber özlem gidermiştik. Ben sizleri ne zaman ansam o kısacık birkaç günlük güzel Kırşehir günleri aklıma gelir. Nedense kitabının sayfaları ilerledikçe ben zamanı hep orada tutmak istedim. Ama ne mümkün.

Her şeye rağmen hayatımız istemediğimiz koşullarda olsa da devam ediyor. Biz bütün bunlara rağmen hayatı; güzellikler içinde, sevgi, saygı ve barış içerisinde yaşamaya bakacağız. Bu arada kitabını bir edebiyatçı gibi eleştirebilecek kadar bilgi donanıma sahip değilim ancak gayet güzel yazmışsın. Ellerine sağlık. Devamını bekliyoruz.

Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum.

KEMAL YENİLMEZ

Hiç yorum yok: