12 Kasım 2007 Pazartesi

YORUM 2 - ÖZKAN ÖMER

Serap hanım günaydın,

Cumartesi akşamı Carrefour D&R dan kitabınız aldım.Ve pazar günü de bir çırpıda bitirdim.

Öncelikle çok içten ve samimi olarak tebrik ediyorum.

Bir mühendis olarak, özellikle otomotiv yan sanayisinin hızlı,stresli çalışma temposu içerisinde böyle bir kitap projesini hayata geçirmeyi planlamak bile müthiş bir cesaret.Bu denli konuya önem vermemin sebebi ise bu şekilde benim de bir kitap projem olması ve hayata geçirebilmekte yaşadığım o müthiş zorluk.

Hakan Akdoğan kitabın arka kapağında çok güzel ,çok kısa ve etkili bir biçimde gözlemlerini yazmış.

“O güçlü “dil”iyse , en büyük silahı...” yorumuna katılıyorum.Toprağın cenazesi,cemre-sarp ile diyalogları ve günlük...

Tekrar tebrik ederim,yeni kitaplarınızdan haberdar olmak ümidi ile...

İyi çalışmalar....
Özkan ÖMER

Hiç yorum yok: