18 Kasım 2007 Pazar

YORUM 5 - MUKADDES (SERAP KİTABIN SÜPER)

Merhaba Serap.

Ben Mukaddes . Dila'nın annesi. Nevin Ablam’ın komşusu. Geçen hafta Nevin Ablam’la birlikte Zafer Plaza’ya gitmişdik. Senin kitabını hediye etti bana. Okudum. Çok güzel. Akıcı bir dille yazmışsın. Bir solukta bütün kitabı okudum ve çok beğendim.

Kitapta bahsettiğin kişiler alien. Onlar, içinde bulunduğun yanlızlığın. Kitabı bitirdiğimde “Serap şam fıstığı gibi” dedim içimden. Kabuğu çok sert, kırılması, açılması çok zor. Seni ilk gördüğümde de aynı şeyi düşündüm. Kitabını okuduğumda doğru düşündüğümü anladım. Ama içi yumuşacık, duygusal , duyguyu sevmeyi bilen, dolup dolup taşan bir kadın gördüm kitabında.

Çam fıstığı da öyledir. Kabuğunu çok zor açarsın eğer aralık değil ise ama içindeki çok lezzetlidir. Senin gibi. Bu kitabı yazmakla ve en önemlisi yayınlamakla veridiğin karar çok çesaret isteyen bir şey. Sonuçta kendini yazıyorsun, hayatını… Bu en zor ifade edilebilen şeydir. Çünkü kendimizi anlatmak zordur, sen çok güzel anlatmışsın.

Sevgilerle.
Devamını getirmen dileğiyle Serap...
Çok ama çok beğendim bu güzel romanı...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Romanı yazarken hemen her satırından haberdardım. Omuz omuza ilerledik. Ancak itiraf ediyorum dün bir bütün olarak okuduğumda "Ve Sustu Şehir" beni çok etkiledi. Yaşadıklarını bildiğimden değil, güzel anlattığından. Kendime pay çıkardığımdan. Ne olursa olsun, sen benim öğrencimsin ve ben bu durumun tadını çıkarıyorum. Ellerine sağlık. Yeni romanlara...