22 Kasım 2007 Perşembe

YORUM 9 - BUKET AYMAK

Günaydın canım.

Dün akşam okudum kitabını ama sabah 08:00’de toplantım vardı ancak zaman bulabildim yazmaya. Kitabını çok beğendim ve seninle gurur duydum. Hem içinde yıllardır biriktirdiğin ve kimseyle paylaşmadığın acılarını hem de geleceğe dair özlemlerini birarada anlatmışsın. Anlatımını çok beğendim ve bu eserin sana geri dönüşümünün sadece edebi alanda değil kişisel alanda da olacağına inanıyorum. İnsanın geçmişiyle yüzleşmesi ve barışması için seçilebilecek en sıradışı yöntemi seçtin ve bunu başardın.

Bunları okuyunca keşke o zamanlar seninle arkadaş olsaydım ve acılarını hafifletebilseydim diye düşündüm. Aynı lisede bir yıl okumuşuz ve belki defalarca koridorda yan yana geçtik ancak birbirimizin hayatına hiç dokunamadık o zamanlar.

Yazmaya ve büyümeye devam et kardeşim. Tekrar tebrikler.
Buket AYMAK

Hiç yorum yok: