29 Kasım 2007 Perşembe

VE SUSTU ŞEHİR PASTASI - MESAİ ARKADAŞLARIM

Dün mesai arkadaşlarım ilginç bir süpriz hazırlamışlar bana. Kitap şeklinde kocaman bir pasta vardı ortada, üzerinde kapağın şekerden yapılmış birebir kopyası. Çok duygulandım. Çok estetik, çok ince bir davranıştı karşılaştığım. Kitabı yazarken insan kendisiyle yüzleşiyor, milim milim kendisine iniyor. Sen olmayan bir sen buluyorsun yüreğinin içinde. Yayınladıktan sonra başkalaşım geçiriyorsun adeta. Kitabın, değerinin; çok azaldığı günümüzde ben inanılmaz süprizlerle karşılaştım gerçekten. Yanımda, arkamda, sağımda, solumda olduğunu bildiğim bir sürü dostumun, yakınımın ömrümün sonuna kadar benimle olacağını kavramış olmak gerçekten büyük mutluluk. Yazmaya başladığımda değerli ya da değersiz birçok şey yazma yetisine sahibim ancak şimdi söyleyecek çok şey bulamıyorum.

Yanımda olduğunu bildiğim herkese samimiyetlerinden, dostluklarından ve sonsuzluklarından dolayı teşekkür ediyorum.
Her şey gönlünüzce olsun.
Sevgilerimle.
Serapy.

Hiç yorum yok: