26 Kasım 2007 Pazartesi

YORUM 12 - NECLA AKIN

Bir solukta okudum. Çok başarılı bir ilk.

Canım kardeşim, çok sevgili dostum. İyi bir edebiyat sever olduğunu biliyordum, kalemi güçlü diyordum, hatta romanını yazarken kısa kısa bölümler okumuştum, ancak tamamını okumak... İnan çok beğendim, akıcı anlatımın kitabı bir solukta bitirmemi sağladı. Cemre’yle yaşadım. Muğber, Argın, Toprak, Poyraz, Sarp; hepsinin yanında hissettim o günlerde kendimi.

Romanın bütününde gözlemlediğim iki farklı bölüm çok iyi bağlanmış bence. Bir yanda evlat için, kardeş için hissedilenler, verilen mücadele ve sonrasında Cemre'nin hissettiği aşk, sevgi... Tüm bunların yaşanmış olması buruyor insanın içini, ancak öte yandan hayat yine de tüm güzelliğiyle devam ediyor dedirtiyor insana.

İçi güzel dışı güzel arkadaşım, kitabınla bizim tanıdığımız Serap'ı herkesin tanımasını sağladın, seninle gurur duydum. Kitabını internet sitesinde gördüğümde işte dedim benim canım arkadaşım. Çok başarılı bir ilk, devamını bekliyoruz çünkü tadı damağımızda kaldı romanının.

Sevgiler
Necla AKIN

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Serap kuzenim(ablacım):)
Öncelikle "Kuzenimin kitabı çıktı aldınız mı? Okudunuz mu?" diye hava atmamı sağladığın için teşekkür ederim ama ondan da önce (kısmen bildiğim) yaşananları böyle güzel akıcı bir ifadeyle sunduğun, olumsuz eleştirilere takılmayıp hedeflediklerini yaptığın ve yaptıklarının güzel meyvelerini topladığın için seni tebrik ve de takdir ediyorum. "Hekimoğlu" türküsüü de kitabından sonra daha bir farkına vararak dinler oldum.
İkinci romanını merakla bekliyor olucam çok tebrik ederim ablacımmm :)

Aslıhan Yılmaz